چه درمان می تواند کمک به بیماران در کنترل بیماری خود را بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک به بیماران در کنترل بیماری خود را بدون دیالیز

SKF یکی از شاخص های حساس از بیماری کلیه با GFR ما می توانیم دقیقا در چه مرحله این بیماری است. هنگامی که GFR به زیر 15، به این معنی که شما در حال حاضر در مرحله نهایی در حالت نارسایی کلیوی و کلیه خود را به شدت متاثر شده است. سپس شما نیاز به از طریق دیالیز، برای از بین بردن علائم ناشی از آسیب به کلیه ها. اما برای افرادی که علائم آشکار ندارد، آنها می توانند زمان را از طریق دیالیز یا راه های دیگر را انتخاب کنید برای کمک به کنترل بیماری خود، و یا آن را تغییر دهید به تاخیر بیاندازد. اگر شما یک سوال، با کلیک بر روی دکتر حق آنلاین برای دریافت پاسخ در اسرع وقت!

چه درمان می تواند کمک به بیماران در کنترل بیماری خود را بدون دیالیز؟

طب چینی گیاهی - یک انتخاب خوب برای بیماری که هیچ علامت آشکاری، می تواند کمک به تسکین علائم بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور همزمان. با کمک طب چینی بیمار ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است. با این حال، طب گیاهی چینی، که ما در بالا مورد بحث است، برای درمان در هر، یک سری از تکنیک های مبتنی بر طب گیاهی چینی سنتی در نظر گرفته شده است. در میان آنها Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی نماینده است، آن است که اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، و در حال حاضر به طور گسترده ای در چین استفاده می شود. همکاری با سایر درمان ها، آن را می توانید مشکلات کلیوی به دلیل از دلایل اصلی را حل کند.

به طور خلاصه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان دیالیز جایگزین ارائه بهترین اثر درمانی تر از دیالیز، از بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، شما می توانید آن را به عنوان درمان خود را انتخاب کنید.

اگر شما علاقه مند در mediitsny میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما ممکن است ما از طریق پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru تماس بگیرید و یا به طور مستقیم به دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به انجام همه چیز ممکن به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: